9/11/2017

VOLVIC GINGER PINEAPPLE RASPBERRY SWITCHEL RECIPE




HAVE YOU EVER HEARD OF SWITCHEL?? I made one with VOLVIC juicy and it was SO GOOD! Here is the recipe:
350ml @volvic natural
100g ginger
5 mint leaves
10ml organic lemon juice
30ml Apple cider vinegar
60ml maple syrup
300ml @volvic juicy pineapple
Bring the water to boil. Peel the ginger and slice it. Pour the hot water on the ginger, mint and lemon juice. Let it sit for about 20 minutes. Pour the liquids in a big jar and add apple cider vinegar, maple syrup and @volvic juicy pineapple. Wait for 30 minutes and enjoooy. .
If you want to try out the recipe definitely check out @volvic I am sooo happy to work with them🙌🏽❤️their water and juices are so good ✨


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich, dass du auf meiner Seite gelandet bist. Ich hoffe dir gefällt es hier. Du kannst ruhig weiter stöbern. :)
Deine ehrliche Meinung würde mich sehr interssieren.
Ich nehme auch gerne Verbesserungswünsche an.
Bitte Beleidigungen bei sich behalten.
Spam ist nicht erwünscht.
Bei weiteren Fragen und Anregungen antworte ich dir gerne. :)
Viel Spaß deine Lulu <3